Thèmes généraux, jeux, chansons, traductions...
Tout ce qui n'a pas un rapport direct avec les difficultés liées à la langue anglaise: par exemple, les thèmes généraux sur l'apprentissage de la langue, les jeux, les demandes de traductions de chansons etc.
Correction/ courrier
Message de sufox posté le 21-11-2006 à 19:36:49 (S | E | F | I)
Bonjour,
j'ai du écrire un petit mail en Anglais pour une société Americaine XXXmais il me faut une petite correction car si il y a trop de fautes, ils ne vont pas prendre ma demande en compte, n'est il pas ?
Voici mon mail :
Hi,
I was in possession of a Web space and a domain name since 4 May 2005 on the “www.site.net” website. Unfortunately this site knew some problems and has to close without warning their users on 11 August 2006. I contacted by email with many recovery their administrator to be able to recover my domain name but no answer was given to me. Now “site” was taken by “www.othersite.com” which is also except service at this moment, I could send their an email but I didn't receive an answer yet.
I trust in you. It's absolutely necessary that I recover my domain name before 2007 to be able to prepare my exam in January.
Thank you for your comprehension. ( je sais pas si ca se dit )
Voilà et merci d'avance
-------------------
Modifié par bridg le 21-11-2006 19:41
Courrier / Divers
titre
Message de sufox posté le 21-11-2006 à 19:36:49 (S | E | F | I)
Bonjour,
j'ai du écrire un petit mail en Anglais pour une société Americaine XXXmais il me faut une petite correction car si il y a trop de fautes, ils ne vont pas prendre ma demande en compte, n'est il pas ?
Voici mon mail :
Hi,
I was in possession of a Web space and a domain name since 4 May 2005 on the “www.site.net” website. Unfortunately this site knew some problems and has to close without warning their users on 11 August 2006. I contacted by email with many recovery their administrator to be able to recover my domain name but no answer was given to me. Now “site” was taken by “www.othersite.com” which is also except service at this moment, I could send their an email but I didn't receive an answer yet.
I trust in you. It's absolutely necessary that I recover my domain name before 2007 to be able to prepare my exam in January.
Thank you for your comprehension. ( je sais pas si ca se dit )
Voilà et merci d'avance
-------------------
Modifié par bridg le 21-11-2006 19:41
Courrier / Divers
titre
Réponse: Correction/ courrier de bipbip, postée le 22-11-2006 à 23:35:30 (S | E)
Hello,
voici une proposition pour ta question. Good luck
Hi,
I was in possession of a Web space and a domain name since 4 May 2005 on the “www.site.net” website. Unfortunately this site knew some problems and
I trust
Thank you for your
Réponse: Correction/ courrier de sufox, postée le 23-11-2006 à 20:55:44 (S | E)
Merci BipBip