Thèmes généraux, jeux, chansons, traductions...
Tout ce qui n'a pas un rapport direct avec les difficultés liées à la langue anglaise: par exemple, les thèmes généraux sur l'apprentissage de la langue, les jeux, les demandes de traductions de chansons etc.
'How I live now' by Meg Rosoff
Message de albane posté le 09-06-2006 à 22:43:51 (S | E | F | I)
Hi ! I'm French and I have read a book which is called "How I live now" written by Meg Rosoff3. I read the French version and I want to know what is the veritable sentence in the original version in the book in English for "Certains jours j'aurais échangé de bon coeur tout l'avenir de l'Angleterre contre un seul pot de mayonnaise; malheureusement, l'occasion ne s'est pas présentée".
I know that my question is strange but If you have read this book in English answer me please ! thanks for your help, bye bye !
-------------------
Modifié par bridg le 09-06-2006 22:47
Divers
Message de albane posté le 09-06-2006 à 22:43:51 (S | E | F | I)
Hi ! I'm French and I have read a book which is called "How I live now" written by Meg Rosoff3. I read the French version and I want to know what is the veritable sentence in the original version in the book in English for "Certains jours j'aurais échangé de bon coeur tout l'avenir de l'Angleterre contre un seul pot de mayonnaise; malheureusement, l'occasion ne s'est pas présentée".
I know that my question is strange but If you have read this book in English answer me please ! thanks for your help, bye bye !
-------------------
Modifié par bridg le 09-06-2006 22:47
Divers
Réponse: 'How I live now' by Meg Rosoff de steeve34, postée le 10-06-2006 à 11:14:30 (S | E)
Hello albane,
Je n'ai lu aucune des deux versions, cependant je traduirais cette phrase de cette façon:
At times, I would willingly have swapped the whole future of England for only one jar of mayonnaise; unfortunately, the opportunity has never arisen.
See you soon.
Réponse: 'How I live now' by Meg Rosoff de albane, postée le 10-06-2006 à 14:50:38 (S | E)
merci, c'est déjà ça !