Thèmes généraux, jeux, chansons, traductions...
Tout ce qui n'a pas un rapport direct avec les difficultés liées à la langue anglaise: par exemple, les thèmes généraux sur l'apprentissage de la langue, les jeux, les demandes de traductions de chansons etc.
Why to find a correspondent?
Message de faf posté le 23-06-2005 à 10:45:34 (S | E | F | I)
Hello boys and girls
I'm here in order to ask you a small explanation. In effect, I don't understand what is the principle of this forum: to find a correspondant? But what is a correspondant? A person who talk with us sometimes so as to I'm better in English?
Euu.. please explain me.
Thanks and don't hesitate to correct me (I'm a little dud, even much ). That's all folks. See you later...
-------------------
Edité par bridg le 23-06-2005 10:48
Divers
titre
Si c'est de l'humour, j'ai connu mieux
Message de faf posté le 23-06-2005 à 10:45:34 (S | E | F | I)
Hello boys and girls
I'm here in order to ask you a small explanation. In effect, I don't understand what is the principle of this forum: to find a correspondant? But what is a correspondant? A person who talk with us sometimes so as to I'm better in English?
Euu.. please explain me.
Thanks and don't hesitate to correct me (I'm a little dud, even much ). That's all folks. See you later...
-------------------
Edité par bridg le 23-06-2005 10:48
Divers
titre
Si c'est de l'humour, j'ai connu mieux
Réponse: Why to find a correspondent? de ruofei, postée le 23-06-2005 à 18:45:47 (S | E)
Hello boys and girls
I'm here in order to ask you for a small explanation. In effect, I don't understand what is the purpose of this forum: to find a correspondent? But what really is a correspondent? A person who talks with you and helps you improve your English?
Euu.. please explain this out forme.
Thanks and don't hesitate to correct me (I'm a little dud, or maybe a big dud ). That's all folks. See you later
Bonjour faf,
Tu as apparemment très bien compris le but d'une correspondance : écrire régulièrement à quelqu'un t'aide à assimiler des expressions utiles et parler de sujets qui t'intéressent.
Maintenant, le "principe" du forum, c'est un peu toi qui le décide: tu peux faire des exercices ou/et en créer, poser des questions, lancer des sujets, faire des suggestions à Webmaster, aller sur le chat....Tu as le choix!
Réponse: Why to find a correspondent? de faf, postée le 24-06-2005 à 09:39:48 (S | E)
Hello boys and girls
I'm here in order to ask you for a small explanation. In effect, I don't understand what is the purpose of this forum: to find a correspondent? But what really is a correspondent? A person who talks with you and helps you improve your English?
Euu.. please explain this out forme.
Thanks and don't hesitate to correct me (I'm a little dud, or maybe a big dud ). That's all folks. See you later
Thank you for the correction
Tu as apparemment très bien compris le but d'une correspondance : écrire régulièrement à quelqu'un t'aide à assimiler des expressions utiles et parler de sujets qui t'intéressent.
I'm not a talkative person. But why not? I'm likely to think (reflect) about this, I'm in holiday so I would have time to talk...
Maintenant, le "principe" du forum, c'est un peu toi qui le décide: tu peux faire des exercices ou/et en créer, poser des questions, lancer des sujets, faire des suggestions à Webmaster, aller sur le chat....Tu as le choix!
To go on the chat? Is it a chat where one have to, of course, speak english? Interesting...
By the way (au fait), is there any chat for the spanish language?
Thank you. Good bye.
Réponse: Why to find a correspondent? de bridg, postée le 24-06-2005 à 09:43:07 (S | E)
Excusez ma question mais en clair quel était le but de votre topic??
Réponse: Why to find a correspondent? de faf, postée le 24-06-2005 à 16:41:21 (S | E)
Bonjour
ne vous excusez pas, le but de ma question était simple: me faire confirmer/infirmer ma vision d'un correspondant.
Maintenant j'ai confirmation.
Voilà, merci bien. Bye