Article/ recherche
Cours gratuits > Forum > Forum anglais: Questions sur l'anglais || En basArticle/ recherche
Message de chagdn posté le 20-01-2019 à 19:14:08 (S | E | F)
Bonjour,
J'étudie un article de recherches sur l'impact des bannières publicitaires en ligne.
Seulement, cet article est en anglais, et je ne parviens pas à tout comprendre.
Merci d'avance pour votre aide !
Voici les quelques éléments que je ne comprends pas ci-dessous :
"Nonrecent online consumers are more likely to visit the advertising firm’s website after being exposed to banner advertising during the current ad campaign."
Does banner advertising in the current campaign affect website visit and offline purchase incidence in subsequent ad campaigns even if the information contained in the banner ad is no longer relevant?
- Recent and nonrecent online consumers are more likely to visit the advertising firm’s website after being exposed to banner advertising during the previous ad campaign(s).
- Recent online consumers are more likely to conduct an offline purchase after being exposed to banner advertising during the previous ad campaign(s).
-------------------
Modifié par lucile83 le 20-01-2019 20:04
Message de chagdn posté le 20-01-2019 à 19:14:08 (S | E | F)
Bonjour,
J'étudie un article de recherches sur l'impact des bannières publicitaires en ligne.
Seulement, cet article est en anglais, et je ne parviens pas à tout comprendre.
Merci d'avance pour votre aide !
Voici les quelques éléments que je ne comprends pas ci-dessous :
"Nonrecent online consumers are more likely to visit the advertising firm’s website after being exposed to banner advertising during the current ad campaign."
Does banner advertising in the current campaign affect website visit and offline purchase incidence in subsequent ad campaigns even if the information contained in the banner ad is no longer relevant?
- Recent and nonrecent online consumers are more likely to visit the advertising firm’s website after being exposed to banner advertising during the previous ad campaign(s).
- Recent online consumers are more likely to conduct an offline purchase after being exposed to banner advertising during the previous ad campaign(s).
-------------------
Modifié par lucile83 le 20-01-2019 20:04
Réponse : Article/ recherche de lucile83, postée le 20-01-2019 à 20:07:11 (S | E)
Hello,
Que proposez-vous? Vous avez de nombreux dictionnaires en ligne pour vous aider
Réponse : Article/ recherche de gerondif, postée le 21-01-2019 à 14:55:08 (S | E)
Hello
Une petite aide:
are more likely to sont plus susceptibles de...
Cours gratuits > Forum > Forum anglais: Questions sur l'anglais