<< Thèmes généraux, jeux, chansons || En bas
Help! correction lettre
Message de pim posté le 22-10-2009 à 17:16:48 (S | E | F)
Bonjour,
je dois écrire un email pour une demande de renseignements. est-il possible d'avoir un avis pour que ma lettre soit compréhensible?
Dear Sir,
I'm French, and I wish get up informations to work in Australia with my diploma : the "BNSSA" ( Patent National of Monitoring and Water Rescue). May be it's Lifeguarding in Australia. Could I have the equivalences and steps to toke to work in your country?
Whose do I send my application?
Best regards.
Je pense qu'il y a pas mal de fautes, Merci de votre aide.
Pim
-------------------
Modifié par bridg le 22-10-2009 17:35
divers
Message de pim posté le 22-10-2009 à 17:16:48 (S | E | F)
Bonjour,
je dois écrire un email pour une demande de renseignements. est-il possible d'avoir un avis pour que ma lettre soit compréhensible?
Dear Sir,
I'm French, and I wish get up informations to work in Australia with my diploma : the "BNSSA" ( Patent National of Monitoring and Water Rescue). May be it's Lifeguarding in Australia. Could I have the equivalences and steps to toke to work in your country?
Whose do I send my application?
Best regards.
Je pense qu'il y a pas mal de fautes, Merci de votre aide.
Pim
-------------------
Modifié par bridg le 22-10-2009 17:35
divers
Réponse: Help! correction lettre de rachelle1206, postée le 22-10-2009 à 22:58:09 (S | E)
salut Pim voici mon avis pour ta lettre de renseignements si ce n'est oas déjà envoyé.
Dear Sir,
My name is ...... and i'm a French.I try to get some informations about a job in Australia with a BNSEA diploma: the Patent National of Monitoring and Water Rescue.i don't know whether it's lifeguarding in your country.But it's important for me to get a job there in the equivalence at less.
There are my contacts :......
i'm wishing hear you very soon.
best regards.
Pim
Réponse: Help! correction lettre de pim, postée le 23-10-2009 à 08:02:42 (S | E)
Merci beaucoup pour votre aide. ca aide quand une lettre a de l'allure.
Merci
pim
<< Thèmes généraux, jeux, chansons