Cours d'anglais gratuitsRecevoir 1 leçon gratuite chaque semaine // Créer un test
Connectez-vous !

Cliquez ici pour vous connecter
Nouveau compte
Des millions de comptes créés.

100% gratuit !
[Avantages]


Comme des milliers de personnes, recevez gratuitement chaque semaine une leçon d'anglais !



- Accueil
- Aide/Contact
- Accès rapides
- Lire cet extrait
- Livre d'or
- Nouveautés
- Plan du site
- Presse
- Recommander
- Signaler un bug
- Traduire cet extrait
- Webmasters
- Lien sur votre site



> Nos sites :
-Jeux gratuits
-Nos autres sites
   


Correction d'un texte en néerlandais

<< Néerlandais || En bas

[POSTER UNE NOUVELLE REPONSE] [Suivre ce sujet]


Correction d'un texte en néerlandais
Message de mig posté le 20-02-2010 à 18:53:48 (S | E | F)

Bonjour, je suis nouveau sur le forum alors je me présente en 2 mots, je suis en 2ème année de mon BAC en sciences économiques à l'ULB et tout se passe bien mais les travaux de langue commencent à arriver et le néerlandais me donne pas mal de fil à retordre alors me voilà pour demander de l'aide à qui veut bien!

Donc voilà, ma 1ère requête: un texte que j'ai entièrement écrit au sujet d'une analyse "économique" de l'iPad d'Apple

Apple stelt iPad voor: Analyse
Als u waarschijnlijk al begreep hebt zal ik over het nieuwe toestel van Apple spreken: de iPad.
Natuurlijk is het een grote technologische revolutie in de wereld van computers, maar ik zal liever over het economische aspect praten. Als gezegd in het artikel is de iPad het laatste toestel van Apple en zal zelf plaatsen tussen smartphones –multifunctionele mobiele telefonen- en netbooks –kleinere draagbare computers-. En dat is het eerste economische punt dat ik vind interessante uiteen te zetten.
Volgens mij is hier de hele genialiteit van Apple-baas, Steve Jobs. Immers, Apple heeft altijd het ‘gat in de markt’ gevonden. Dus, zoals met de iPod, de Mac en de iPhone, zal Apple nu de markt van technologieën nog radicaal veranderen met de iPad, een toestel dat nog niet bestond. Eigenlijk produceert Microsoft al het Tablet Pc enkele jaren geleden maar ze hadden geen succes. Apple hoopt succes te vinden dankzij twee grote verschillen. Eerst kan je de iPad met je vingers gebruiken. Dat kond je niet met de Tablet Pc van Microsoft die wordt met een speciaal pen bediend. En ook presenteer zich de iPad niet als een draagbare computer maar liever als een mediaspeler die kan film, muziek spellen maar ook boeken aanplakken etc. Als je de eerste bent om een product te verkopen krijgt je een klaar voordeel: je krijgt geen concurrentie. Zo zal Apple, tijdens ten minste enkele maanden, van zijn eigen marktsegment genieten. Natuurlijk zijn er ook nadelen, je concurrenten zullen profiteren van je fouten om zijn eigen product te beter maken bijvoorbeeld… Maar met computeren kan je altijd je toestel door het Internet actualiseren zo is dat niet een groot probleem.
Het andere aandachtspunt voor mij is het marketing plan van Apple. Apple is altijd een voorbeeld geweest voor zijn manier om zijn producten te presenteren en de iPad maak geen verschil. Steve Jobs, Apple-topman deed de presentatie hijzelf en hij deed het goed! Grote mise en scène met visuele en sonore effecten, etc. Apple spelt ook graag met suspens en anticipatie, zo adverteert de maatschappij dat ze een nieuw toestel zou presenteren al maanden geleden zonder meer informatie geven. Dus was het Internet vol met praatjes en vooruitlopen over de iPad zelfs voor het toestel een naam had gekregen!
Eindelijk moet ik zeggen dat zelf zonder een grote fan van Apple zijn vind ik dat ze heel goed in marketing zijn. Zo goed dat als de iPad nog niet op de markt is, analisten voorzien Apple te verkopen tot 3 à 4 miljoen iPads dit jaar als gezegd in het artikel.


Voilà voilà, alors toute aide, remarque, et surtout correction sont les bienvenues!

D'avance merci et à bientôt

Mig

-------------------
Modifié par mariebru le 20-02-2010 20:41

Il est demandé aux membres qui auront la gentillesse de répondre, de n'indiquer que les erreurs afin que le membre puisse s'autocorriger. Merci.


Réponse: Correction d'un texte en néerlandais de karin19, postée le 22-02-2010 à 16:45:42 (S | E)
VOICI EN ROUGE LES FAUTES ( QUE J'AI TROUVEES) A CORRIGER
Apple stelt iPad voor: Analyse
Als u waarschijnlijk al begreep hebt zal ik over het nieuwe toestel van Apple spreken: de iPad.
Natuurlijk is het een grote technologische revolutie in de wereld van computers FAIRE UN MOT COMPOSE, maar ik zal PREFERERAIS = CONDITIONEL liever over het economische aspect praten. COMME Als gezegd in het artikel is de iPad het laatste toestel van Apple en zal zelf plaatsen PRENDRE PLACE = TROUVER SA PLACE tussen smartphones –multifunctionele mobiele telefonen- en netbooks –kleinere draagbare computers-. En dat is het eerste economische punt dat ik vind SUBORDONNEE RELATIVE ==> REJET DU VERBE interessante uiteen te zetten.


Volgens mij is VERBE INAPPROPPRIE ==> FAIRE MONTRE / DEMONTRER hier de hele genialiteit PLUTOT ==> TALENT van Apple-baas JE NE METTRAIS PAS UN MOT COMPOSE ICI, Steve Jobs.
Immers, Apple heeft altijd het ‘gat in de markt’ gevonden. Dus, zoals EXACTEMENT ==> net als met de iPod, de Mac en de iPhone, zal Apple nu de markt van MANQUE UN ARTICLE technologieën nog radicaal veranderen J'AJOUTERAIS POUR LA LISIBILITE ==> et ceci avec ... met de iPad, een toestel dat nog niet bestond.

Eigenlijk produceert SI " GELEDEN" alors emploi du prétérit Microsoft al het Tablet Pc enkele jaren ORDRE DES COMPLEMENTS ==> temps, autres, lieu!!! geleden maar ze hadden geen succes.




VOILA, J'ARRêTE ICI. COMMENCE A CORRIGER ET JE T'ENVOI LE RESTE



Apple hoopt succes te vinden dankzij twee grote verschillen. Eerst kan je de iPad met je vingers gebruiken. Dat kond je niet met de Tablet Pc van Microsoft die wordt met een speciaal pen bediend. En ook presenteer zich de iPad niet als een draagbare computer maar liever als een mediaspeler die kan film, muziek spellen maar ook boeken aanplakken etc. Als je de eerste bent om een product te verkopen krijgt je een klaar voordeel: je krijgt geen concurrentie. Zo zal Apple, tijdens ten minste enkele maanden, van zijn eigen marktsegment genieten. Natuurlijk zijn er ook nadelen, je concurrenten zullen profiteren van je fouten om zijn eigen product te beter maken bijvoorbeeld… Maar met computeren kan je altijd je toestel door het Internet actualiseren zo is dat niet een groot probleem.
Het andere aandachtspunt voor mij is het marketing plan van Apple. Apple is altijd een voorbeeld geweest voor zijn manier om zijn producten te presenteren en de iPad maak geen verschil. Steve Jobs, Apple-topman deed de presentatie hijzelf en hij deed het goed! Grote mise en scène met visuele en sonore effecten, etc. Apple spelt ook graag met suspens en anticipatie, zo adverteert de maatschappij dat ze een nieuw toestel zou presenteren al maanden geleden zonder meer informatie geven. Dus was het Internet vol met praatjes en vooruitlopen over de iPad zelfs voor het toestel een naam had gekregen!
Eindelijk moet ik zeggen dat zelf zonder een grote fan van Apple zijn vind ik dat ze heel goed in marketing zijn. Zo goed dat als de iPad nog niet op de markt is, analisten voorzien Apple te verkopen tot 3 à 4 miljoen iPads dit jaar als gezegd in het artikel


Réponse: Correction d'un texte en néerlandais de mig, postée le 22-02-2010 à 19:48:13 (S | E)
Merci beaucoup pour ton aide, je commence à le corriger de suite


Réponse: Correction d'un texte en néerlandais de mig, postée le 22-02-2010 à 20:05:56 (S | E)
Voici la partie que j'ai corrigée grâce à tes remarques, corrections en rouge, j'ai rien changé d'autre donc inutile de tout relire!

Als u waarschijnlijk al begrepen hebt zal ik over het nieuwe toestel van Apple spreken: de iPad. Natuurlijk is het een grote technologische revolutie in de computers wereld, maar ik zou liever over het economische aspect praten. Zoals gezegd in het artikel is de iPad het laatste toestel van Apple en zal zijn plaats vinden tussen smartphones –multifunctionele mobiele telefonen- en netbooks –kleinere draagbare computers-. En dat is het eerste economische punt dat ik interessante uiteen te zetten vind.
Volgens mij zien we hier het heel talent van Apple-baas, Steve Jobs. Immers, Apple heeft altijd het ‘gat in de markt’ gevonden. Dus, net als met de iPod, de Mac en de iPhone, zal Apple nu de markt van de technologieën nog radicaal veranderen en dit met de iPad, een toestel dat nog niet bestond. Eigenlijk heeft Microsoft al enkele jaren geleden het Tablet Pc geproduceerd maar ze hadden geen succes.


Réponse: Correction d'un texte en néerlandais de mig, postée le 22-02-2010 à 20:06:45 (S | E)
Voilà, merci encore, tu m'aides beaucoup. J'attends la suite avec impatience!


Réponse: Correction d'un texte en néerlandais de im2, postée le 24-02-2010 à 17:06:06 (S | E)
Zoals u waarschijnlijk al begreep...


Réponse: Correction d'un texte en néerlandais de mig, postée le 24-02-2010 à 17:24:43 (S | E)
Ah oui merci!


Réponse: Correction d'un texte en néerlandais de karin19, postée le 03-03-2010 à 18:00:45 (S | E)
Apple hoopt succes te vinden dankzij twee grote verschillen. Eerst kan je JE RAJOUTERAIS UN ADVERBE de iPad met je vingers gebruiken. Dat kond je niet met de Tablet Pc van Microsoft die wordt met een speciaal pen bediend JE RETRAVAILLERAIS LES DEUX PHRASES PRECEDENTES EN ANNONCANT QU'AVANT .... MAIS QUE MAINTENANT ....CE SERAIT PLUS CLAIR ET J4EMPLOIERAIS ACTIVER PLUTOT QUR GEBRUIKEN. En ook presenteer3EME PERSONNE DU SINGULIER PRESENT INDICATIF!!! zich de iPad niet als een draagbare computer maar liever= DE PREFERENCE OR ICI IL FAUDRAIT METTRE PLUTOT als een mediaspeler die kan filmAUX DE MODE + INFINITIF, muziek spellenFAUTE DE VOC REVOIR LES REGLES D'ORTHOGRAPHE maar ook boeken aanplakkenFAUTE DE VOC CE NE SONT PAS DES AFFICHETTES!!! MAIS BIEN DES IMAGES QUI S'AFFICHEN etcC'EST DU FRANCAIS. Als je de eerste bent om een product te verkopenIL FAUDRAIT UNE VIRGULE POUR SEPARER LES DEUX VERBES VOIR INFINITIVES DE BUT ET SUBORDONNEES krijgt je een klaarFAUTE DE VOC ==> EMPLOYER ASSUREMENT ET NON CLAIR voordeel: je krijgt RECEVOIR ???? geen concurrentie. Zo zal Apple, tijdens ten minste enkele maanden, van zijn eigen marktsegment genieten. Natuurlijk zijn er ook nadelen, je concurrenten zullen profiterenPLACE DE L'INFINITIF van je fouten om zijnSI CONCURRENTEN EST UN SUJET PLURIEL ++> IL FAUT ADAPTER TON POSSESSIF eigen product tePLACE DU TE DANS L4INFINITIVE DE BUT!! beter maken bijvoorbeeld… Maar met computeren kan je altijd je toestel door het Internet actualiseren zo is dat niet een = GEEN groot probleem.
Het andere aandachtspunt voor = devant!!! PLUTOT EMPLOYER D'APR7S moi mij, is het marketing plan MOT COMPOSE?? van Apple. Apple is altijd een voorbeeld geweest voor INFINITIVE DE BUT!!!zijn manier om zijn producten te presenteren en de iPad maak 3 P SG!geen verschil. Steve Jobs, Apple-topman deed de presentatie hijzelfPRONOM REFLECHI NON CORRECT 3 P sg en hij deed het goed! Grote mise en scène met visuele en sonoreVOC!!! PLUTOT BRUIT(AGE) effecten, etc. Apple speltCONJUGAISON ET REGLE D4ORTHO ook graag met suspens en anticipatie,JE TERMINERAIT LA PHRASES POUR QU4ELLE NE SOIT PAS TROP LONGUE! zo adverteert de maatschappij dat ze een nieuw toestel zou presenteren al maanden geleden zonder meer informatie geven. Dus was het Internet vol met praatjes en vooruitlopen VOC ==> anticipationsover de iPad zelfs voor het toestel een naam had gekregen!
Eindelijk moet ik zeggen dat zelfMOI-MEME!!! ET METTRE DES VIRGULES DANS TA PHRASE zonder een grote fan van Apple zijnICI VOIR P1 ET P2 vind ik dat ze heel goed in marketing zijn. Zo goed dat virgules!!! LISIBILITE DE TON TEXTE als de iPad nog niet op de markt isC'EST DU PASSE, analisten voorzien PASSE==> UMPARFAIT P2 RELATIVEApple CONDITIONNELte verkopen tot 3 à 4 miljoen iPads dit jaar als gezegd in het artikelREVOIR TA CONCLUSION EN ACCORD AVES LA CONCORDANCE DES TEMPS!

SINON ==> et bon courage





[POSTER UNE NOUVELLE REPONSE] [Suivre ce sujet]


<< Néerlandais


 


> INDISPENSABLES : TESTEZ VOTRE NIVEAU | GUIDE DE TRAVAIL | NOS MEILLEURES FICHES | Les fiches les plus populaires | Une leçon par email par semaine | Exercices | Aide/Contact

> INSEREZ UN PEU D'ANGLAIS DANS VOTRE VIE QUOTIDIENNE ! Rejoignez-nous gratuitement sur les réseaux :
Instagram | Facebook | Twitter | RSS | Linkedin | Email

> NOS AUTRES SITES GRATUITS : Cours de français | Cours de mathématiques | Cours d'espagnol | Cours d'italien | Cours d'allemand | Cours de néerlandais | Tests de culture générale | Cours de japonais | Rapidité au clavier | Cours de latin | Cours de provençal | Moteur de recherche sites éducatifs | Outils utiles | Bac d'anglais | Our sites in English

> INFORMATIONS : Copyright - En savoir plus, Aide, Contactez-nous [Conditions d'utilisation] [Conseils de sécurité] Reproductions et traductions interdites sur tout support (voir conditions) | Contenu des sites déposé chaque semaine chez un huissier de justice | Mentions légales / Vie privée | Cookies.
| Cours, leçons et exercices d'anglais 100% gratuits, hors abonnement internet auprès d'un fournisseur d'accès. | Livre d'or | Partager sur les réseaux |