Lettre/correction
Cours gratuits > Forum > Thèmes généraux, jeux, chansons || En basLettre/correction
Message de mar4gaux posté le 31-03-2013 à 17:25:47 (S | E | F)
Bonjour,
j'ai écrit une lettre pour mon ancienne hôtesse en Angleterre et il doit y avoir beaucoup de fautes :/ J'aimerais bien que vous me la corrigiez. Merci d'avance
Hello,
It is Margaux, I just wanted to know how you are & say to you a little "bonjour" from France. I wish you an happy new year. During the summer break, I would like to go in England with my best friend & I would like to lodge in your home, if you are OK. It do me very happy.
See you.
PS: My English is better, I have 18/20 "de moyenne" (je sais pas comment on dit :/ )
Merci encore. Bon week-end de Pâques
-------------------
Modifié par lucile83 le 31-03-2013 17:28
Message de mar4gaux posté le 31-03-2013 à 17:25:47 (S | E | F)
Bonjour,
j'ai écrit une lettre pour mon ancienne hôtesse en Angleterre et il doit y avoir beaucoup de fautes :/ J'aimerais bien que vous me la corrigiez. Merci d'avance
Hello,
It is Margaux, I just wanted to know how you are & say to you a little "bonjour" from France. I wish you an happy new year. During the summer break, I would like to go in England with my best friend & I would like to lodge in your home, if you are OK. It do me very happy.
See you.
PS: My English is better, I have 18/20 "de moyenne" (je sais pas comment on dit :/ )
Merci encore. Bon week-end de Pâques
-------------------
Modifié par lucile83 le 31-03-2013 17:28
Réponse: Lettre/correction de sherry48, postée le 31-03-2013 à 18:10:08 (S | E)
Hello.
Hello,
It is Margaux, I just wanted to know how you are & say to you a little "bonjour" from France. I wish you an happy new year. During the summer break, I would like to go in England with my best friend & I would like to lodge (or another synonym) in your home, if you are OK. It do me very happy.
See you.
PS: My English is better, I have 18/20 "de moyenne"
You can translate moyenne very easily without even leaving this page. Look for 'traduire cet extrait'at the top left below the word 'cours'.
Sherry
Cours gratuits > Forum > Thèmes généraux, jeux, chansons