Cours d'anglais gratuitsRecevoir 1 leçon gratuite chaque semaine // Créer un test
Connectez-vous !

Cliquez ici pour vous connecter
Nouveau compte
Des millions de comptes créés.

100% gratuit !
[Avantages]


Comme des milliers de personnes, recevez gratuitement chaque semaine une leçon d'anglais !



- Accueil
- Aide/Contact
- Accès rapides
- Lire cet extrait
- Livre d'or
- Nouveautés
- Plan du site
- Presse
- Recommander
- Signaler un bug
- Traduire cet extrait
- Webmasters
- Lien sur votre site



> Nos sites :
-Jeux gratuits
-Nos autres sites
   


Correction - expression écrite examen

Cours gratuits > Forum > Néerlandais || En bas

[POSTER UNE NOUVELLE REPONSE] [Suivre ce sujet]


Correction - expression écrite examen
Message de antonig posté le 25-08-2013 à 13:30:24 (S | E | F)
Expression écrite en néerlandais :

Beste Lea ,

dit jaar ben ik met mijn ouders naar Nice in frankrijk geweest . De stad ligt niet ver van de kust , Monaco en Italie .Elke dag was het weer zonnig en warm .In de eerste week heb ik elke dag naar de zee gegaan en heb de stad bezocht .ik heb een group van jongeren ontmoet wie zijn erg aardig wanneer ik de stad heb bezocht . ze vroegen me te komen met hen naar een feest op het strand die lag elke nacht tijdens de zomer .ik heb naar het feest gegaan en er was super ! ik heb veel mensen ontmoet en heb goed geamuseerd . elke nacht was ik daar omdat er super elke tijd was .Ik heb in contact met een aantal mensen gebleven.ik heb ook Monaco bezocht .er was ongelooflijk want in dit prinsdom er zijn veel duurauto en duurboot .ik heb Ferrari , Porshe , Bentley , Roll-Royce en reusachtig boot gezien. Ik heb ook italie-Noord bezocht en ging naar de zee . Dit vakantie was beste .

ik heb met drie vriend naar de noordzee in Belgie geweest . De weer was zonnig en winderig . We hebben gewandeld , hebben samen veel lol gemaakt en hebben cuistax gedaan . Dit dag was goed maar niet voor de einde .We hebben de tram genomen om naar het station te komen .we hebben de voor laatst train van Brussel-zuid gezien die hebt vertrekt wanneer we naar het station hebben komen .We moesten naar la-louvière-sud gaan maar er had meer train te gaan .Zo , we hebben een problem te thuiskomen .Per kans we weet wat een vrienden naar een nachtclub in Bruxelles was en we hebben hem getelefoneerd om bij we te terugbrengen . Tenslotte hebben we de laatst train in bestemming van Brussel-Zuid genomen en ons vrienden hebt we genomen om ons thuis te brengen .

Meestal heb ik voor mijn herexamen gestudeerd dat tijdens de vakantie een groot plaatsen hebt genomen

En jij ? Waar was je vakantie ? Was het goed ? wat hebt je tijdens je vakantie doen ?

Expression écrite traduite :

Chère Lea,

Je suis allé à Nice en France avec mes parents cette année. La ville n'est pas loin de la côte, Monaco et l'Italie. Chaque jour, le temps était ensoleillé et chaud.Dans la première semaine, je suis allé tous les jours à la mer et j'ai visité la ville. J'ai rencontré un groupe de jeunes quand je visitais la ville. ils m'ont demandé de venir avec eux à une fête sur la plage qui avait lieu tout les soirs pendant l'été. Je suis allé à la fête et c'était super! J'ai rencontré beaucoup de gens et passer un bon moment. tous les soirs j'étais là parce que c'était super à chaque fois. Je suis resté en contact avec certaines de ces personnes. J'ai ​​aussi visité Monaco.c'est incroyable car dans cette principauté il y a beaucoup de voitures et bateaux de luxe. J'ai vu des Ferrari, Porshe, Bentley, Roll -Royce et d'immense bateau . J'ai également visité le sud de l'Italie et je suis allé à la mer. Ces vacances était les meilleurs.

J'ai été dans à la mer du nord en Belgique avec trois amis. Le temps était ensoleillé et venteux. Nous avons marché , nous nous sommes amusés et nous avons fait du cuistax. Cette journée était bien , mais pas la fin. Nous avons pris le tram pour aller à la gare. Nous avons vu le dernier train de Bruxelles partir quand nous sommes arrivés à la gare. Nous devions aller à La-Louvière-Sud mais il n'y avait plus de train pour y aller. Donc, nous avions un problème pour rentrer à la maison. Par chance, nous savions qu'un ami était dans une boîte de nuit à Bruxelles et nous lui avons téléphoné pour qu'il nous ramène chez nous. Finalement , nous avons pris le dernier train dans la destination Bruxelles-Sud et notre ami nous a pris pour nous ramener à la maison .J'ai le plus souvent étudié pour mes examens de passage qui ont pris une grande place pendant les vacances .

Et toi ? Où es-tu partie en vacances ? C'était bien ? Qu'est-ce que tu as fait pendant tes vacances ?

Bonsoir ,

j'ai fait une expression écrite pour mon examen de passage en néerlandais qui sera sans doute sur ce thème .Est-ce que quelqu'un pourrait m'aider à corriger certaines fautes ?Et peut-être me conseiller sur ce qui serait mieux à dire sur ce que j'ai écrit.

Merci d'avance

AntoniG

-------------------
Modifié par mariebru le 25-08-2013 22:34
Il est demandé aux membres qui auront la gentillesse d'aider, de n'indiquer que les fautes afin que le membre puisse s'autocorriger. Merci.



Réponse: Correction - expression écrite examen de nick, postée le 25-08-2013 à 15:20:48 (S | E)
Les fautes sont en rouge
D'une façon générale, le texte en néerlandais "sent" trop le français. Des phrases trop longues qui vous font oublier les règles de base: inversion et rejet.

Beste Lea ,

dit jaar ben ik met mijn ouders naar Nice in frankrijk geweest . De stad ligt niet ver van de kust , Monaco en Italie .Elke dag was het weer zonnig en warm .In de eerste week heb ik elke dag naar de zee gegaan en heb de stad bezocht .ik heb een group van jongeren ontmoet wie zijn erg aardig wanneer ik de stad heb bezocht la relative n'est pas correcte/choix du relatif + construction - pouquoi cette partie avec wanneer...?. ze vroegen me te komen met hen naar een feest op het strand die lag elke nacht tijdens de zomer trop d'éléments, simplifiez-vous la tâche avec des phrases plus courtes et en utilisant des connecteurs.ik heb naar het feest gegaan en er was super ! ik heb veel mensen ontmoet en heb goed geamuseerd . elke nacht was ik daar omdat er super elke tijd was .Ik heb in contact met een aantal mensen gebleven.ik heb ook Monaco bezocht .er was ongelooflijk want in dit prinsdom er zijn veel duurauto en duurboot .ik heb Ferrari , Porshe , Bentley , Roll-Royce en reusachtig boot gezien. Ik heb ook italie-Noord bezocht en ging naar de zee . Dit vakantie was beste .
ik heb met drie vriend naar de noordzee in Belgie geweest . De weer was zonnig en winderig . We hebben gewandeld , hebben samen veel lol gemaakt en hebben cuistax gedaan . Dit dag was goed maar niet voor de einde .We hebben de tram genomen om naar het station te komen .we hebben de voor laatst train van Brussel-zuid gezien die hebt vertrekt wanneer we naar het station hebben komen même problème, phrase trop longue et automatiquement vous faites des fautes de construction!.We moesten naar la-louvière-sud gaan maar er had meer train te gaan .Zo , we hebben een problem te thuiskomen .Per kans we weet wat een vrienden naar een nachtclub in Bruxelles was en we hebben hem getelefoneerd om bij we te terugbrengen . Tenslotte hebben we de laatst train [/rouge]in bestemming van Brussel-Zuid genomen en ons vrienden hebt we genomen om ons thuis te brengen .

Meestal heb ik voor mijn herexamen gestudeerd dat tijdens de vakantie een groot plaatsen hebt genomen

En jij ? Waar was je vakantie ? Was het goed ? wat hebt je tijdens je vakantie doen ?




Réponse: Correction - expression écrite examen de antonig, postée le 25-08-2013 à 22:47:34 (S | E)
Voila , je viens de finir de corriger mon expression écrite .
Verdict ?

beste Léa ,


Tijdens de vakantie ben ik met mijn ouders naar Nice in Frankrijk geweest .De stad ligt niet ver van de kust , Monaco en Italië .Elke dag was het weer zonnig en warm . In de eerste week ben ik naar de zee gegaan en ik heb de stad bezocht .Er lag elke nacht veel feesten voor jongeren .ik heb naar dit feest gegaan en het was super ! Ik heb veel mensen ontmoet wie erg vriendelijk en sympatick waren . Zo heb ik goed geamuseerd .


In de tweede week heb ik Monaco bezocht .Het prinsdom , dat ongelooflijk was, stond veel mooie auto en boot .Ik heb ook Italië bezoch .Het was super omdat ik specialiteiten van het land heb gegeten en ik heb ook gewinkeld .Dit vakantie was beter dan ander .


Ik heb met drie vriendennaar de Panne in België geweest .Het weer was zonnig en winderig . We hebben gewandeld , hebben cuistax gedaan en veel geamuseerd .Dit dag was goed maar niet voor de einde .We hebben de tram genomen om naar het station te komen .De train was vertrekken wanneer we naar het station hebben aangekomen .we moesten de laatst train van de bestemming : Ostende tot Brussel-Zuid verwachten maar we moesten de train van de bestemming : Brussel-Zuid tot La-Louvière-Zuid ook genomen .Het was de laatst tijd voor alle train .Zo hebben we een probleem te thuiskomen .We moesten een oplossing vinden .Dus hebben we alle contact getelefoneerd wie een auto hebben .Een vriend was in nachtclub in Brussel .Per geluk vertrok hij de nachclub wanneer we hebben getelefoneerd .


De rest van de vakantie heb ik meestal voor mijn herexamen gestudeerd

En jij ? Waar was jouw vakantie ? Was het goed ? wat heb je tijdens je vakantie gedaan ?

Schrijf me vlug



Réponse: Correction - expression écrite examen de nick, postée le 25-08-2013 à 23:12:45 (S | E)
beste Léa ,


Tijdens de vakantie ben ik met mijn ouders naar Nice in Frankrijk geweest .De stad ligt niet ver van de kust , Monaco en Italië .Elke dag was het weer zonnig en warm . In de eerste week ben ik naar de zee gegaan en ik heb de stad bezocht .Er lag elke nacht veel feesten voor jongeren .ik heb naar dit feest gegaan en het was super ! Ik heb veel mensen ontmoet wie erg vriendelijk en sympatick waren . Zo heb ik goed geamuseerd . zich amuseren: verbe réfléchi, le 'zich' se décline


In de tweede week heb ik Monaco bezocht .Het prinsdom , dat ongelooflijk was, stond veel mooie auto en boot staan indique la position debout, il n' ya avit qu'une seule auto? un seul bateau??.Ik heb ook Italië bezoch .Het was super omdat ik specialiteiten van het land heb gegeten en ik heb ook gewinkeld .Dit vakantie was beter dan ander .


Ik heb regardez votre première phrase met drie vrienden naar de Panne in België geweest .Het weer was zonnig en winderig . We hebben gewandeld , hebben en néerlandais on dit aan sport doen, donc appliquez la même logique cuistax gedaan en veel geamuseerd .Dit dag was goed maar niet voor de einde .We hebben de tram genomen om naar het station te komen quel verbe de mouvement va avec 'naar'? .De train was vertrekken wanneer bien faire la différence entre wanneer et toen we naar het station hebben aangekomen .we moesten de laatst train van de bestemming : Ostende tot Brussel-Zuid verwachten maar we moesten de train van de bestemming : Brussel-Zuid tot La-Louvière-Zuid ook genomen .Het was de laatst tijd voor alle train . cette partie reste encore assez confuseZo hebben we een probleem te thuiskomen .We moesten een oplossing vinden .Dus hebben we alle contact getelefoneerd wie een auto hebben .Een vriend was in nachtclub un nom se ballade tout seul, sans déterminant??in Brussel .Per geluk vertrok hij de nachclub wanneer we hebben getelefoneerd .


De rest van de vakantie heb ik meestal voor mijn herexamen gestudeerd

En jij ? Waar comment et pas où, non?was jouw vakantie ? Was het goed ? wat heb je tijdens je vakantie gedaan ?

Schrijf me vlug

C'est franchement beaucoup mieux.
Il reste des choses à revoir: le passage avec le train reste confus.
D'un point de vue grammatical, à revoir:
- les relatives
- la différence entre wanneer et toen
- être bien sûr de l'article, le déterminant, une fois vous considérez vakantie comme étant un neutre, une autre fois il est précédé de 'de'
Courage, on y est presque!!





Réponse: Correction - expression écrite examen de antonig, postée le 26-08-2013 à 02:34:56 (S | E)
Voila , je pense après avoir écouté vos très bons conseils que j'ai enfin réussi à la faire sans faute .
Dernier verdict peut-être ?

Beste Léa ,


Tijdens de vakantie ben ik met mijn ouders naar Nice in Frankrijk geweest .De stad ligt niet ver van de kust , Monaco en Italië .Elke dag was het weer zonnig en warm . In de eerste week ben ik naar de zee gegaan en ik heb de stad bezocht .Er was elke nacht veel feesten voor jongeren .ik ben naar dit feest gegaan en het was super ! Ik heb veel mensen ontmoet met wie me goed geamuseerd .
In de tweede week heb ik Monaco bezocht .Het prinsdom , dat ongelooflijk was, had allerlei mooie auto's en boten .Ik heb ook Italië bezocht .Het was super omdat ik specialiteiten van het land heb gegeten en ik heb ook gewinkeld .Deze vakantie was beter dan de vorige jaren.

Ik ben met drie vrienden naar de Panne in België geweest .Het weer was zonnig en winderig . We hebben gewandeld ,we hebben aan cuistax gedaan en we hebben ons geamuseerd .Deze dag was goed maar niet voor het einde .We hebben de tram genomen om naar het station te gaan .De trein was vertrokken toen we op het station zijn aangekomen .we moesten twee treinen nemen .Dat wil zeggen de bestemming : Ostende tot Brussel-Zuid en de bestemming : Brussel-Zuid tot La-Louvière-Zuid te nemen .De bestemming : Ostende tot Brussel-Zuid was de laatst trein .Zo hebben we een probleem om in ons huizen te terugkomen.We moesten een oplossing vinden .Dus hebben we aan alles ons telefonischcontact getelefoneerd dat een auto hebben .Een vriend was in een nachtclub in Brussel .Per geluk vertrok hij de nachclub toen we hebben getelefoneerd .

De rest van de vakantie heb ik meestal voor mijn herexamens gestudeerd omdat ik mijn herexamens wil slagen !!!

En jij ? hoe was jouw vakantie ? Was het goed ? wat heb je tijdens jouw vakantie gedaan ?

Schrijf me vlug



Réponse: Correction - expression écrite examen de nick, postée le 26-08-2013 à 09:39:03 (S | E)
Beste Léa ,


Tijdens de vakantie ben ik met mijn ouders naar Nice in Frankrijk geweest .De stad ligt niet ver van de kust , Monaco en Italië .Elke dag was het weer zonnig en warm . In de eerste week ben ik naar de zee gegaan en ik heb de stad bezocht .Er WAREN -pluriel pàuisque 'feesten'- elke nacht veel feesten voor jongeren .Ik ben naar dit feest gegaan en het was super ! Ik heb veel mensen ontmoet met wie IK me goed HEB geamuseerd .
In de tweede week heb ik Monaco bezocht .Het prinsdom , dat ongelooflijk was, had allerlei mooie auto's en boten .Ik heb ook Italië bezocht .Het was super omdat ik specialiteiten van het land heb gegeten en ik heb ook gewinkeld .Deze vakantie was beter dan de vorige jaren.

Ik ben met drie vrienden naar de Panne in België geweest .Het weer was zonnig en winderig . We hebben gewandeld ,we hebben aan cuistax gedaan en we hebben ons geamuseerd .Deze dag was goed maar niet voor het einde .We hebben de tram genomen om naar het station te gaan .De trein was vertrokken toen we op het station zijn aangekomen .we moesten twee treinen nemen .Dat wil zeggen de bestemming : Ostende tot Brussel-Zuid en de bestemming : Brussel-Zuid tot La-Louvière-Zuid te nemen .De bestemming : Ostende tot Brussel-Zuid was de laatstE trein .Zo hebben we een probleem om THUIS TE GAAN.We moesten een oplossing vinden .Dus hebben we aan alles ons telefonischcontact IEDEREEN getelefoneerd dIE een auto HEEFT .Een vriend was in een nachtclub in Brussel .Per geluk vertrok hij de nachTclub toen we hebben getelefoneerd .

De rest van de vakantie heb ik meestal voor mijn herexamens gestudeerd omdat ik mijn herexamens wil slagen !!!

En jij ? hoe was jouw vakantie ? Was het goed ? wat heb je tijdens jouw vakantie gedaan ?

Schrijf me vlug

Mais voilà, 2,3 petites choses. Très bien résolu le problème des phrases avec le train: simple, découpé, juste parfait!!Beau boulot ! La prochaine fois, il faudra prévoir qu'une langue ne s'étudie pas dans l'urgence mais un petit peu tous les jours, OK?
Bonne continuation !




Réponse: Correction - expression écrite examen de antonig, postée le 26-08-2013 à 13:39:24 (S | E)
Oui je le sais mais il y a certaines choses que je n'avais pas vues à l'école .Grace à vous je gagnerais des points en plus pour la prise de risque . Je vous dit un GRAND !!!!




[POSTER UNE NOUVELLE REPONSE] [Suivre ce sujet]


Cours gratuits > Forum > Néerlandais










 


> INDISPENSABLES : TESTEZ VOTRE NIVEAU | GUIDE DE TRAVAIL | NOS MEILLEURES FICHES | Les fiches les plus populaires | Une leçon par email par semaine | Exercices | Aide/Contact

> INSEREZ UN PEU D'ANGLAIS DANS VOTRE VIE QUOTIDIENNE ! Rejoignez-nous gratuitement sur les réseaux :
Instagram | Facebook | Twitter | RSS | Linkedin | Email

> NOS AUTRES SITES GRATUITS : Cours de français | Cours de mathématiques | Cours d'espagnol | Cours d'italien | Cours d'allemand | Cours de néerlandais | Tests de culture générale | Cours de japonais | Rapidité au clavier | Cours de latin | Cours de provençal | Moteur de recherche sites éducatifs | Outils utiles | Bac d'anglais | Our sites in English

> INFORMATIONS : Copyright - En savoir plus, Aide, Contactez-nous [Conditions d'utilisation] [Conseils de sécurité] Reproductions et traductions interdites sur tout support (voir conditions) | Contenu des sites déposé chaque semaine chez un huissier de justice | Mentions légales / Vie privée | Cookies.
| Cours, leçons et exercices d'anglais 100% gratuits, hors abonnement internet auprès d'un fournisseur d'accès. | Livre d'or | Partager sur les réseaux |